Ik heb een Nederlandse kentekenplaat gezien met 2 cijfers- 2 letters- en 2 cijfers kan dit of heb ik het echt verkeerd gezien?

Het was geen oude auto,maar een (vrij) nieuwe. Model weet ik niet precies het was ongeveer de grootte van een peugeot 206. Nummerbord was gewoon geel, met NL erop. Wat ik kan herinneren is zoiets als 20-TK-42. Ben ik gek aan het worden of heeft iemand anders dit ook wel een gezien?Graag jullie visies!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
6.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik dit nummer op de RDW invoer krijg ik niks dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kan nep zijn door domme criminelen gemaakt

Antwoorden (4)

Het type kenteken bestaat wel, maar die zijn gemaakt tussen 1973 en 1978. Later kwamen er 4 letters op de kentekenplaten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt helemaal, sidecode 3
Nee hoor je bent niet gek aan het worden. Alleen is dit kenteken wel al vrij oud, dus een nieuw model auto zal het niet geweest zijn. Kijk op de bijgevoegde link naar alle kentekencombinaties die ooit in Nederland gevoerd zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zou je eerder denken aan een speciaal iemand e.d. Dat zal het ook wel zijn, bijv. een diplomaat etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze kentekens zijn van buitenlanders die voor de Nederlandse overheid werken oid, pas nog in een splinternieuwe BMW gezeten met een soortgelijk kenteken... Zij kopen de auto in nl maar hoeven geen bpm te betalen dus zijn heel goedkoop uit... Bij verkoop moet dit als nog en krijgt de auto waarschijnlijk een 'normaal' nl kenteken....