Bij fabrikanten, of ze importeren ze.
En ze kopen natuurlijk auto's van mensen die een nieuwe auto kopen en hun auto dus verkopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ook op de automarkt in Utrecht kopen en verkopen ze auto's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ronron1212
12 jaar geleden
dat is losse handel van handelaren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
daar komen wel degelijk ook gewone garagebedrijven
als het nieuwe auto's zijn dan worden ze bij de importeur bestel of bij de fabriek en worden de auto's zelf geimporteerd,
bij tweede hans auto's , dus bij gebruikte auto's die kunnen ze kopen van een particulier of via een auto markt of via de politie als de auto in beslag genomen is en verbeurt is verklaard.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kennis van mij besteld ze bij de fabriek en importeert bijna-nieuwe auto's uit Duitsland.