waar kan je een bestuurbare auto kopen met een maximale prijs van 5euro ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Als je 4 euro bijlegt kun je opzich een best mooie bestuurbare auto bij de action kopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ebay of marktplaats maar dat zal waarschijnlijk wel 2e hands zijn want 5 euro is zeer weinig ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien bij een wibra of zeeman.... % euro is wel heel weinig voor een bestuurbare auto hoor....

Toegevoegd na 34 seconden:
% moet natuurlijk 5 zijn...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op de rommelmarkt