wanneer zou een audi q3-q5 rond de 16000 euro kosten?

met ongeveer 150000 kilometer

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Een Q3 is nog niet uit, maar een Q5 met de kleinste motorisering en zonder dure opties zal na een jaar of 7 voor dat bedrag te koop zijn. Hou in 2015 de aanbiedingen goed in de gaten, want de Q5 is in 2008 geintroduceerd.

Als je vanuit Duitsland wilt importeren zul je een 6 jaar oude Q5 kunnen vinden voor dat bedrag (incl alle kosten). Voor de grote diesels zul je naar een exemplaar van een jaar of 8 moeten zoeken.

Toegevoegd na 1 minuut:
De Q3 komt volgende maand uit trouwens.
paulus811