Wat voor auto van de zaak voor (beginnend) advocaten?

Ik vroeg mij af wat beginnend advocaten en advocaten die al een tijdje bezig zijn voor auto krijgen van de zaak. Je leest altijd op internet dat ze rijden in een auto van de zaak, maar wat voor auto's zijn dat meestal? Wat is de prijsklasse?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
3.5K

Het beste antwoord

Dat ligt aan verschillende factoren.
Vaak heeft een lease auto een rechtstreekse koppeling met je salaris hoogte salaris hoogte lease bedrag. Daarnaast is het ook nog van belang hoe hoog je bijtelling is en of jij dat wil betalen. Misschien wil je juist daarom wel een goedkopere auto.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Beginnende advocaten zullen in de duurdere klasse Volkswagen rijden en de advocaten die al langer advocaat zijn zullen eerder in een Audi of BMW rijden.

Het kan natuurlijk ook zijn dat ze gewoon kiezen voor een simpele Opel Vectra ofzo.

Misschien zit er zelfs helemaal geen verschil in als je beginnend of volleerd advocaat bent welke auto je mag rijden...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Saab of de nieuwste poli