welke auto is klein, rijdt zuinig en moet je weinig belasting voor betalen?

hij moet wel een stoere uiterlijk hebben, en ik denk dat benzine het beste is ivm belasting.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
16.8K
Cryofiel
12 jaar geleden
Een Puch...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dinky toy
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
flintstone-auto, loopt zelfs zonder benzine..
Cryofiel
12 jaar geleden
Die "loopt" inderdaad!

Antwoorden (18)

De Toyota Aygo!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Aygo is verreweg van stoer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Aygo crazy niet...
Toyota Aygo, Peugeot 107, Citroën C1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Seat Ibiza.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel auto's van voor '00 zijn ook zuinig wat veel mensen niet weten, je hoeft helemaal geen nieuwe auto aan te schaffen om zuinig te rijden en aangezien de belastingvoordelen in 2015 deels worden herzien is het niet eens meer zo spectaculair.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Kia Picanto, echt een gave stoere auto,
vanaf € 7.995,00
en maar liefst 7 jaar garantie
Wat wil je nog meer !!!!!!

Ik ben trouwens geen autohandelaar, maar een kennis heeft hem net aangeschaft en die is 1.92 m, dus je hebt ook nog eens volop beenruimte.
Plaatje bij antwoord
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mooi antwoord en klopt is een leuke auto en leuk uiterlijk en niet duur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie kleur voor zo'n lelijke auto...
Toyota iQ vind k best wel een mooie, sportieve auto. Door hun breedte rijden ze echt superlekker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De nieuwe Kia Picanto
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Cintroën C1 kost volgens de Consumentenbond € 324,- per maand en is daarmee de goedkoopste. De Aygo kost € 610,- per maand, de Nissan Micra € 386,- per maand en de Suzuki Wagon R € 361,-. Let wel, dit zijn de laagst aangegeven prijzen, omdat niet alle categorieën beschikbaar waren. Dit zijn de totale kosten, inclusief afschrijving, belasting, rente, reparaties, verzekering, brandstof en onderhoud.

Toegevoegd na 26 seconden:
-n
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klein, zuinig en weinig belastingen gaat vaak niet samen met 'stoer' : )
Onze buurman heeft pas een nieuwe Fiat Panda gekocht. Die is heel zuinig, klein en je betaalt er weinig belastingen voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ceeve
12 jaar geleden
toch eens naar de kia picanto kijken dan
Een golfwagentje, toch best stoer en heel zuinig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Ford Ka
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een Daihatsu Cuore!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Suzuki Splash zag ik nog niet genoemd worden. Die vind ik persoonlijk, samen met de Kia Picanto en Chevrolet Spark, het stoerst eruit zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan een seat ibiza ST kiezen. Wegenbelasting vrij, ook de diesel! dus je kan goedkoop diesel tanken maar betaald geen wegenbelasting. Als je de auto wil leasen heb je een lage bijtelling
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ikzelf heb vorig jaar een fiat panda gekocht. Hij rijd super zuinig, ik kom net terug van vakantie uit Oostenrijk en heb totaal bijna 3400 km gereden. Op de snelweg in duitsland veel 150 km/h (ik weet het, niet slim) en veel bergpassen gehad en de airco veel aangehad. Het gemiddelde verbruik van deze reis is 1:17,8!! Verder betaal je geen wegenbelasting en geen BPM en je hebt toch een 1.2 motor en dat hebben veel andere kleine auto's niet voor dat geld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik vind de nieuwe swift wel vet en die rijdt iets van 4.3 liter op 100km...

dankzij de brede wielkasten en speelse lijnen waan je je toch in een grote auto

ohh en je hebt ze zelfs met vleugeldeuren standaard...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een VW polo bluemotion, heb je rond de 10.000 euro, en dan betaal je geen wegenbelasting! mooie auto om te zien en een verbruik van 1/18-19