kan iemand mij vertellen wat het kan zijn als je kilometer teller het soms wel en soms niet doet?

ik heb een vw golf 3 mijn teller doet het soms wel.
maar dat is wel zelden .
als hij het wel doet doet me boord comp het ook.
anders niet. ik hoop dat ik antwoord krijg.
groetjes joop

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
2K

Het beste antwoord

er zit waarschijnlijk een kabeltje bij de unit niet hellemaal goed vast dus controleer even of alles goed vast zit.

als dat het niet is, dan is het waarschijnlijk de unit zelf dit is wel een duur grapje om dat te laten vervangen daar betaal je denk ik zo uit me hoofd gezecht rond de 500 euro

ik hoop dat ik je vraag heb beantwoord want het is vrij lastig te zeggen op afstand met weinig informatie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ga het zeker even bekijken.anders breng ik hem weg. bedankt voor je antw. groetjes joop

Andere antwoorden (2)

Kabelbreukje ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kunnen eigenlijk best veel dingen zijn is proberen en afstrepen ( of naar de garage ).
De teller unit kan defect zijn.
de massa kabel op de versnellingsbak ( slecht contact )
accupolen die niet geweldig zijn ( contact slecht )
dit zijn dingetjes waar ik je naar kan verwijzen met de info die je hier heb gepost