In mijn nieuwe Renault Twingo kan ik eigenlijk niet een geschikte plek vinden voor een (middelgrote TomTom) Iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (3)

Heb je een tomtom houder met zuignap? Anders kan je 'm aan het raam plakken. of precies in het midden of helemaal links onderin, links van je stuur. Zo heb je altijd zicht op e tomtom in je ooghoek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Zo doe ik het ook, op het raam plakken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yeps, links onderin is meestal een prima plek, waar het het zicht niet belemmerd en je toch makkelijk op dat ding kan kijken.
ik heb een beanbag gekocht, houder die je op het dashboard legt en daar bevestig je de navi op. Bevalt prima
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is een bevestiging aan een ventilatierooster een optie (zie link). Heb ik ook een tijd gebruikt en voldeed prima.