Fiat 500 Pop met airco: 12.495,-
Fiat 500 Lounge: 13.495,-
Fiat 500 Sport: van 13.495,-
Fiat 500 Rock cabrio: 18.395,-
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zo rond de 14.000 €
Volgende keer eerst even op Google kijken hè? ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ong. 10.000 tot 13.000
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo evaroovers17,

De klassieke fiat 500 word aangeboden vanaf €500 met aardig wat werk.
De nieuwe fiat 500 word 2e hands aangeboden vanaf €7,500.

Als je een splinternieuwe wil kun je beter even kijken op www.fiat.nl en daar jou 500 samenstellen.

Groete nLeonard
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ :-)
Een klassieke met wat werk houdt je mooi van de straat!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is maar 1 fiat 500, dat is the originele.. de wannabees van tegenwoordig zijn niks... maar moet zeggen dat Fiat het het beste heeft gedaan.. nieuwe mini is ruk, de beetle is ruk... Fiat heeft heel veel van de oude 500 in de nieuwe gestopt.. oke, hij is iets aangekomen.. maar zeker niet zonder de klassieke lijnen te verliezen...