ik heb een fiat punto 1997 nu blijft het lampje van de airbag op het dashbord branden wat kan ik daaraan doen. Ik heb de accu al losgekoppeld maar

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
capthavoc
12 jaar geleden
Wat is de normale functie van dat lampje ?

Antwoorden (3)

Even langs de garage om de computer te resetten of om een storing uit te laten lezen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zou ik na laten kijken! Is een apk punt ook, dus hij zal er niet doorheen komen.. Buiten dat stel je voor als je een aanrijding krijgt....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goed antwoord, maar het is geen APK afkeur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wel een reparatie adviespunt
Bij twijfel naar de garage gaan, alhoewel het wel een euvel is van Fiat (ook o.a. bij Punto van 2001, 2005 en Stilo van 2003)
Bij de genoemde modellen zit een schakeling / connector onder de stoel van de bestuurder. Door schuiven van de bestuurdersstoel sluit deze niet meer goed aan. De schakelaar / connector nakijken en eventueel door laten solderen, dan is het probleem (in ieder geval bij mij) opgelost.