Zijn er op Spyker na nog meer goede sportwagenmerken?

Toegevoegd na 17 uur:
ik was vergeten Nederlandse erbij te zetten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

De ultieme 1001 pk sterke en 407 km/h snelle Bugatti Veyron EB 16.4 ?

Toegevoegd na 11 minuten:
The Bugatti Veyron EB 16.4 is a mid-engined grand touring car. It is the most expensive modern car in the world at US$1,900,000.

The Super Sport version is the fastest road-legal car in the world, with a top speed of 431.07 km/h (267.85 mph).

The original version has a top speed of 408.00 km/h (253.52 mph).

Schijnbaar is de Super Sport versie 1184 pk sterk en 431 km/h snel.

Voor de productie van deze wagen heeft men voor bijna elk onderdeel moeten 'heruitvinden'.

Toegevoegd na 16 minuten:
Het grappige is dat je op topsnelheid maar 15 minuten met je banden kan rijden, dat is echter geen probleem, want na 12 minuten is je brandstof op.

Toegevoegd na 18 minuten:
Na 7 minuten krijg je in de test in het filmpje de topsnelheid te zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Wat dacht je van Donkervoort?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ferrari
lotus
maserati

Toegevoegd na 58 seconden:
Porsche

Toegevoegd na 1 minuut:
lamborghini
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sportwagen? Daar zijn er wel genoeg van. Als je van klassieke houd, dan zou ik zoeken in de merken Jaguar/Bentley. Voor de sportiefste auto's Ferrari, Lamborghini, Maseratti etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Koeningsegg is ook een heel bruut merk. Vergelijkbaar met Spyker qua afzet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pagini Zonda! Die krijgt bij Top Gear altijd goede reviews.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan is er natuurlijk onze Nederlandse Burton sportwagen bouwpakket.
Op basis van de 2cv.