wat voor motor ligt er in een ambulance?

Zat vandaag achter een ambulance {met toeters en bellen en die trok na een rotonde behoorlijk op.Ik kon hem maar net bijhouden met mijn auto waar een 3.3 v6 in ligt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
4.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een turbo motor...lol
gvtje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat denk ik ook haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
moet wel he...ze hebben geloof ik ook automaat ziekenwagens..althans hier wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik rij zelf ook een automaat maar ik moest behoorlijk gas geven hoor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
A:M:B:U:L:A:N:C:E:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahahaha

Antwoorden (4)

een dieseltje

Toegevoegd na 1 uur:
Meestal liggen er gewonden en zieken in een ambulance.........
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooie toevoeging
Een 2.4 turbodiesel intercooler
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn verschillende voertuigen die als ambulance gebruikt worden. Enkele daarvan zijn de Mercedes Benz E-klasse, 270 en 280 cdi. Maar jij kunt best achter een andere gezeten hebben.

Toegevoegd na 3 minuten:
Amerikanen worden ook regelmatig gebruikt, die hebben ook vaak pittige blokjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bijna alle bedrijfsvoertuigen of stationwagens kunnen worden omgebouwd tot ambulance.
Het zou handig zijn om het merk of model te vermelden.
Mijn antwoord kan niets anders zijn dan... veel verschillende...