Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (3)

P+R staat voor Park and Ride.

Toegevoegd na 42 seconden:
Of in het Nederlands: Parkeer en Reis
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje wel! Super vroeg mij dit al heel lang af maar mn omgeving kon het mij ook niet vertellen! Bedankt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt als een bus, eeh trein, bamibal. Dikke plus. Park &Ride is helemaal goed. Je kunt er parkeren en met het openbaar vervoer (meestal trein) verder. Soms zijn er speciale aanbiedingen met kaartjes, bijvoorbeeld goedkoop parkeren bij de Arena en een gratis tram- of trein kaartje naar de binnenstad van Amsterdam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het systeem met ongemotiveerd minnen geven zou zowiezo eens bekeken moeten worden, ik zie steeds vaker dat alleen de meest wenselijke antwoorden vaak een plus krijgen en de juiste antwoorden een min....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat vind ik ook.
bamibal
12 jaar geleden
Mee eens. Maar let wel dat een plus of min niet betekent "goed of fout", maar "waardevol of niet waardevol". Een correct antwoord dat al één of meer keer eerder is gegeven kan dus terecht een min krijgen, ook al is het goed. Het voegt dan niets toe en id dus niet waardevol.
P parkeren en R reverse(achteruit)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was het niet (maar ik ben niet zeker): Parkeren en Recreeren

Toegevoegd na 43 seconden:
Nee, ik heb het mis (dom dom dom eerst altijd zeker weten dan pas reageren): Parkeer en Reis
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding