waar kan je het beste een nieuwe goedkope accu kopen voor een Lancia Delta 1.8 LE? prijs??

na herhaaldelijk opstarten met hulp van een andere auto, wil mijn accu maar niet opladen, en vraag me af of er een andere reden voor kan zijn?
ik heb alitjd minimaal 15 km gereden en dan nog staat ie leeg bij de volgende keer starten...

Lamb

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
1.1K

Het beste antwoord

Laat eerst je accu en dynamo eens doormeten bij een bedrijf die daarin gespecialiseerd zijn !!
Een accu kan zelfs nog goedkoper als dat vorige persoon schrijft,ik heb een accu op de sloop gehaald van Varta voor 15 euro en rij er al ruim 3 jaar mee :-)
Eerst dus ff uitsluiten of het je accu wel is.
Misschien laadt je dynamo niet meer bij of heb je ergens lekstroom.

Succes!! Ben erg benieuwd waar het probleem zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik haal mijn accu altijd bij de sloperij. Vertel je verhaal en vraag om een goede accu. Voor zo'n 2-3 tientjes heb je dan een goed werkende.

Toegevoegd na 46 seconden:
De oude kan je ook daar weer inleveren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je accu steeds leeg raakt .. Zal het 9 van de 10 keer wel je Dynamo zijn die niet meer oplaadt.. Laat dit even meten..