De site met Duitse kentekenletters?

Ik woon dicht bij de Duitse grens en zie heel veel Duitse auto's. Zoals iedereen wel zal weten zijn de eerste letters een "afkorting" van de stad of "kreis" waar de auto vandaan komt. Waar kan ik de site vinden met de lijst van deze afkortingen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
1.2K

Het beste antwoord

AWM
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Omdat je moderator bent, vraag ik het gewoon maar eens botweg. Waarom plaats je nou 7 minuten na mij *exact* hetzelfde lijstje en laat je je antwoord gewoon staan? Ben gewoon benieuwd....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een inmiddels een behoorlijke tijd geleden (voordat ik mijn vorige account opgezegd had), ergens gelezen dat de mods 'n regel aanhouden dat antwoorden die binnen 10 minuten van elkaar binnenkomen, laten staan, omdat er tijdens het antwoorden ook naar onderbouwende links gezocht wordt.
Weet helaas niet meer waar dat vermeldt is.
Vraag 't anders even aan de beheerders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ antwoordman
Ben je nu beledigd of klink je alleen maar zo..
Sommige mensen willen graag belangrijk zijn.
Als kleine mensen belangrijk zijn gedragen ze zich vaak nog steeds klein. Tenzij ze groeien. Dat kan ook. Maar sommige mensen vergeten dat. Hmm zit hier een leuke vraag in?