Hoe lang doe je in de ochtend over de afstand Amsterdam - Amersfoort in de ochtendspits?

Uitgaande van een vertrek rond kwart voor acht, 8 uur, vanaf Ring Noord. Iemand ervaring met deze afstand 's morgens? Voor mijn gevoel is de A1 een drama 's morgens, maar toen ik vanmorgen in de trein op vid.nl keek leek er totaal geen file te staan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
1.8K

Het beste antwoord

"s Morgens is er geen fileleed op de A1 ams amf. Alleen vlak voor amf is het wat drukker. Trek daar een extra 15 min voor uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het inmiddels getest en met een kwartier zit je inderdaad vrij redelijk. Thanks!

Andere antwoorden (2)

Geen ervaring mee,maar ff gekeken op een routeplanner (ANWB) tijdstip ingevuld. die geeft aan 43 minuten.
dus ik zou het ruim doen, en denk dat je in 45 tot 50 minuten wel op plaats van bestemming zal zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
30min.andersom richting amsterdam is een drama.