Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Er worden veel auto's te koop gevraagd door verschillende garage's. Wat doen zij hiermee?

Kopen ze ook een auto in met schade?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
691

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Auto's bevatten veel onderdelen! Een oude kapotte auto kan ook nog goede onderdelen bevatten die nog gewoon gebruikt kunnen worden. De garage koopt die auto dan en haalt de onderdelen eruit die nog bruikbaar zijn om andere auto ''s te repareren...!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook bij een bouwjaar '96?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ook daar is vraag naar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Die auto's zijn voor de verkoop, eventueel naar andere landen.
Schade auto's worden ook ingekocht (elke auto heeft natuurlijk minstens een heel klein beetje schade, maar je bedoelt forse schade denk ik), en ook die gaan gewoon naar Polen of Tjechie.
(Lees meer...)
itsme
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom een min? Alles in het andwoord klopt. Ban mij een plus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit was ook mijn antwoord. Rare min. Van mij een +
Elke auto vertegenwoordigd een waarde, loop of sloop.
Autohandelaren hebben handels geld.

Als men aan het eind van zijn latijn is met het steeds oplappen van zijn oude auto, (financieel gezien) dan doet men hem weg.

Autohandelaren hebben het geld en de middelen om de desbetreffende auto weer rijklaar en verkoopbaar te maken voor de volgende liefhebber.

Bedenk dat als u een andere auto zou kopen bij een dealer of garagebedrijf uw auto opeens een aanzienlijke inruilwaarde heeft.

Kijkt u maar eens op http://www.marktplaats.nl wat uw auto nog waard is, u zult versteld staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Meestal is het gewoon een reclamestunt daar ze dan bijvoorbeeld €1000,= meer geven bij inruil dan dat de dagwaarde is.Er staan bij de autofabrikanten/importeurs hele terreinen vol met auto's door de recessie en die zullen ook eens de weg op moeten.De kans is groot dat auto die jij inruilt verdwijnt naar een handelaar of naar het buitenland gaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding