Kun je makkelijk parkeren bij de ArenA bij grote evenementen?

Ik ben nog nooit in de ArenA geweest, maar ga er in september naartoe (André Rieu).
Ik heb een veldkaartje waarop staat: "Ingang G".
Waar kan ik het best parkeren? En bestaat de kans dat de garage's vol zijn?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als de mogelijkheid er is raad ik je aan om met de trein te gaan. Dan stap je voor de Arena uit en weer in... Bij de Arena zijn voor zover ik weet 20.000 parkeerplaatsen. Dus dit zou in principe genoeg moeten zijn...

Trein is beter, die brengt je zo goed als tot aan de deur. Er zijn wel vele duizenden parkeerplaatsen, maar parkeertarieven zijn uiteraard niet goedkoop. Komt nog bij dat als al die duizenden auto's tegelijk naar huis willen het wel even zal duren voordat je op de snelweg naar je huis zit.

Parkeren is het probleem niet maar er weer buiten komen!

Parkeren bij de IKEA, dat doen wij ook als we naar AJAX gaan ;-). Het is even lopen, maar je hebt dan wel een plekje.

Parkeren is het probleem niet, iedereen komt in fasen aan. Als je een beetje vroeg gaat, dan kun je gemakkelijk parkeren. Maar bij het weggaan dan moet je gewoon extra tijd incalculeren. Ik had dit "probleem" ook bij een concert van Robbie Williams. Reken op ongeveer 1 uur voordat je de parkeergarage uit bent. Maar als je een leuk concert hebt beleefd, moet je dat op de koop toe nemen. Er beginnen altijd wat mensen te toeteren, die krijgen van al dat wachten flinke stress; gewoon relaxed blijven is het advies. Waarom zou je je opwinden, helpt toch helemaal niets.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100