Kun je makkelijk parkeren bij de ArenA bij grote evenementen?

Ik ben nog nooit in de ArenA geweest, maar ga er in september naartoe (André Rieu).
Ik heb een veldkaartje waarop staat: "Ingang G".
Waar kan ik het best parkeren? En bestaat de kans dat de garage's vol zijn?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
2.1K

Het beste antwoord

Als de mogelijkheid er is raad ik je aan om met de trein te gaan. Dan stap je voor de Arena uit en weer in...

Bij de Arena zijn voor zover ik weet 20.000 parkeerplaatsen. Dus dit zou in principe genoeg moeten zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Grinnik, ik zie dat we het weer redelijk met elkaar eens zijn.
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
20.000 lijkt me niet veel voor zo'n evenement. Maar idd had ik ook al aan de trein gedacht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+10 omdat je de eerste was met een goed antwoord.

Andere antwoorden (4)

Trein is beter, die brengt je zo goed als tot aan de deur.

Er zijn wel vele duizenden parkeerplaatsen, maar parkeertarieven zijn uiteraard niet goedkoop. Komt nog bij dat als al die duizenden auto's tegelijk naar huis willen het wel even zal duren voordat je op de snelweg naar je huis zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben bang dat het in de trein dan ook wel druk zal worden. En ik heb kaartjes van dik 200 euro, dus dat parkeergeld moet er dan ook maar bij kunnen.
Maar misschien wordt 't toch de trein.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 @Toet: 200 euro de stuk?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yep, maar zit wel vooraan :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn God... weet je hoeveel DVD's van die beste man je kunt kopen voor 200 Euro? Dan sta je ook vooraan :) Sorry, ik ben geen concertganger, maar als ik al zou gaan, dan zou 40 Euro toch echt het max zijn dat ik over heb voor een concert (kortom: dan zal ik alleen maar naar B-artiesten kunnen gaan vermoed ik).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben ook geen concertganger, dus die ene keer dat ik ga, wil ik goed gaan en niet helemaal achteraan sluiten.
Bovendien is dit een verjaarscadeau voor mijn vader en ik kan die beste man niet alleen laten gaan en ook niet op een plaats zetten waar je een verrekijker bij nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee klopt, als je een cadeau geeft, dan moet je het ook goed doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En over parkeergeld gesproken... Ik vrees dat de trein ook niet goedkoop is als je met drie personen gaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan me herinneren dat we ook vooraan zaten en dat we net 45 gulden kwijt waren tijdens een concert van André Rieu...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zal lang geleden zijn, Starbless. Voor die tournee de ze nu maken, kom je voor dat geld echt niet binnen.
Parkeren is het probleem niet maar er weer buiten komen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
precies...
Parkeren bij de IKEA, dat doen wij ook als we naar AJAX gaan ;-). Het is even lopen, maar je hebt dan wel een plekje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Parkeren is het probleem niet, iedereen komt in fasen aan. Als je een beetje vroeg gaat, dan kun je gemakkelijk parkeren. Maar bij het weggaan dan moet je gewoon extra tijd incalculeren. Ik had dit "probleem" ook bij een concert van Robbie Williams. Reken op ongeveer 1 uur voordat je de parkeergarage uit bent. Maar als je een leuk concert hebt beleefd, moet je dat op de koop toe nemen. Er beginnen altijd wat mensen te toeteren, die krijgen van al dat wachten flinke stress; gewoon relaxed blijven is het advies. Waarom zou je je opwinden, helpt toch helemaal niets.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een uur??? Daar hou ik niet van!!!
Ik begin steeds meer aan de trein te denken :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar zal het ook druk zijn, maar heb er geen ervaringen mee. Ik houd juist weer niet van al die drukte :)