Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik wil een nieuwe auto kopen, die licht is, en toch veel vermogen en niet al te gek duur.. mag ook 2e hands.

Toegevoegd na 4 minuten:
iemand een idee?:P

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
962

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (11)

Golf 3?
Honda civic
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Opel tigra 1.6 16 Klepper
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Opel corsa of een Fiat ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mazda 323f 1.8GT 1060 kg, 130 pk rond de 1000 tot 1500 euro wel te krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Thaboy;

Je wilt een auto kopen maar je weet niet welke? Je kunt je er beter zelf in verdiepen dan dat aan wat wildvreemden te vragen. Iedereen geeft toch zijn eigen voorkeur en je moet maar afwachten of dat ook de jouwe is. Ga je dus eeerst eens goed oriënteren, kijk rond bij garages en handelaren, praat met eigenaren, lees autobladen, maak proefritjes, etc. Maar eerst en vooral: bepaal hoeveel geld het mag kosten (niet alleen de aanschaf, maar álle kosten) en of je de die auto wel verzekerd kunt krijgen voor een acceptabel bedrag. Als je dat helder hebt en de vraag hier dan nog een keer stelt met meer informatie kan ik je wat meer concreet auto's aanraden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb de renault twingo gekocht eco GT,100 PK...955 kilo
Leuk sportief gemaakt,met paar velgjes en aan de zij kant bescheiden blokjes stickers.
Zeer fijne auto en kan lekker optrekken en scheuren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop een auto zonder wegenbelasting. Dus nieuwe vw polo, alfa mito en andere modellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
988 kg, 110 pk: Peugeot 206 XS 1.6 16V. (alleen nog tweede hands). Er zijn nog wel nieuwe 206-en te koop (206 +), maar niet meer met 1600 motor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat je schijnbaar geen budget hebt (ik hoor je er niet over), wordt dat dan natuurlijk een Lotus!

Toegevoegd na 7 minuten:
niet al te gek duur is relatief!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry, ik kon het niet laten. als je voor een andere auto kijkt, kijk je in je eigen prijsklasse... en gluur je ook altijd even daar boven, toch? Mjummie
audi a1 1100kg 122 pk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding