Koelstysteem auto schoonmaken

Kan je het koelsysteem van een auto reinigen met wasmachine sop? Het sop wat dus in de wasmachine gaat, heb al wat gezocht maar echt duidelijkheid nog niet gevonden.
Of heeft iemand anders nog goeie tips? Om dus de radiateur etc te reinigen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

Ha, die Costerleone1;

Als je de buitenkant van de radiator wilt schoonmaken zal dat weinig kwaad kunnen. Om het koelsysteem van binnen te reinigen raad ik je aan een speciaal daarvoor bedoeld produkt te gebruiken. Een goede automaterialenzaak kan je hierover informeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De buitenkant van de radiateur kun je wel schoonmakeb ermee mAr doorspoelen moet je echt NIET doen,daar heb je speciale middelen voor bij de Brezan enz.