Vraag over de gasinstallatie in mijn Hyundai SantaFe.

Ik heb een Hyundai SantaFe. Hierin heb ik een gasinstallatie laten zetten. Ik moet starten op benzine. Maar hij gebruikt zoveel benzine dat ik per maand wel €. 50,-- of meer kwijt ben alleen om de auto te starten! Volgens het bedrijf dat de gasinstallatie heeft geplaatst is dit normaal.

MAAR IS DIT ECHT NORMAAL? Ik vind dit zo enorm veel! Is er geen andere oplossing? En is het echt nodig dat je op benzine moet starten als je een gasinstalatie hebt? Ik hoor graag reacties van medegebruikers. Vast heel erg bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

Een G3 installatie start op benzine en schakelt over op gas als de motor een bepaalde temperatuur heeft bereikt.
Dit zijn wel de duurste km's dus gebruik is dan relatief hoog.
het ligt eraan hoevaak je de auto per dag start maar
30 ltr. per maand is echter wel heel veel.

Mijn volvo op gas verbruikt ong. 1 tank per jaar (70 ltr.)
ik rijdt 25000 km/jaar