zijn er nog Politie auto-veilingen?

Waar en wanneer ?

Toegevoegd na 3 minuten:
ik bedoel dus dat de politie auto's veilt.
geen politie auto's :P

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
3.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik neem aan dat je door justitie in beslag genomen voertuigen bedoelt.

Antwoorden (1)

Dat loopt via het ministerie van financien, het onderdeel
domeinen roerende zaken.

DRZ is een agentschap van het ministerie van Financiën en is de specialist op het gebied van de afstoot van roerende zaken rijksbreed. DRZ vernietigt, bewaart of verkoopt goederen die door Justitie of door andere officiële opsporingsinstanties in beslag zijn genomen. Daarnaast werkt DRZ o.a. nauw samen met het rijksbrede categorie-management omtrent de afstoot van rijksovertollige goederen.

zie onderstaande link

4 april is er weer een kijkdag in Soesterberg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel!!