waar zit het pompje van de ruitensproeier bij een citroen AX?

Omdat hij het niet meer doet moet ik die misschien vervangen
maar waar zit dat ding en hoe ziet hij er uit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk dat je een AX hebt!
Wist je dat er een hele gezellig club van is? Ik als 2cv rijder ben helemaal fan van de AXclub, en ga naar de meetings en kampeerfeestjes: www.axclub.net
Ik ben zelf ontzettend enthousiast en dat is niet voor niets!
Wees welkom bij de club!

Het beste antwoord

Een cilindervormig hardplastic wit containertje,welke is te vinden onder het waterreservoir. U kunt aan de kleur van de overgebleven vloeistof zien,of het de juiste is.

Verder kunt U nog in de handleiding lezen:

http://www.gebruikershandleiding.com/zoeken.asp?koppelveld-zoeken=&searchtxt=citroen+AX

Groet: Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

vermoedelijk onder in reservoir. Het is een cilindervormige pomp met 1 of 2 aansluitingen. Als je de draadjes bij het ruitensproeierreservoir volgt vind je hem vanzelf.