Flitst een mobiele flitser mijn auto van voren of van achter?

Dit omdat ik net te hard kwam aanrijden langs zo'n busje op de A2. Als hij me van voren heeft dan ben ik er bij, maar van achter heb ik denk ik nog geluk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
28.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je geen kenteken achter dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ging hard in de ankers. Dus in ieder geval een stuk zachter...

Antwoorden (4)

In Nederland altijd van achter, altijd, mobiel of vast. Maakt niet uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van achteren, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Duitsland waar ze de bestuurder eveneens willen flitsen. Leuk detail, de bijrijder wordt onherkenbaar gemaakt, zodat je partner niet ziet met wie je vreemd gaat.

Motorrijden in Duitsland is leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Levens gevaarlijk die hard rijders! Maar zo ver ik weet word je in nederland altijd van voor geflitst!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met laser gun van voren