Ik zoek een garage in de buurt van Amsterdam die parkeersensoren kan inbouwen in mijn auto.

Oftewel inbouwen van Park Distance Control.
Dan verklein ik de kans dat ik bij het achteruit inparkeren mijn bumper aan gort rij tegen een amsterdammertje.

Wel iemand die het inbouwt; een los setje kan ik zelf wel vinden via marktplaats.
Ik ben alleen niet zo heel handig met gereedschap (en parkeren...)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Auto's
1.2K

Het beste antwoord

Ik zal voor je informeeren ,Ik heb al een vraag gesteld aan "goedevraag" hoe ik jou dat kan mede delen zonder dat andere dat zien omdat ik adressen en tel nummer aan jou "privé" wil door geven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik ben niet zo bekend met garages in Amsterdam,maar misschien heb je iets aan onderstaande link.Schrik niet van de Beep!
Groeten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik woon en ben bekend in A'dam Welk merk Auto heb je?