Iemand ervaring met een Waxoyl behandeling op zijn nieuwe auto? De moeite waard?

Ik ben voor mijn afstudeerstage bezig om te kijken hoe dit product beter verkocht kan worden bij nieuwe auto's. Hoe kun je dit goed aanpakken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

Hallo Cosmo,
Het is niet de moeite waard, het bied geen enkele bescherming tegen het invreten van vogelpoep enz.

Het word goed verkocht door "gladde" autoverkopers die het middel aanprijzen, maar na klachten zeggen : ja, vogelpoep moet je direct wegwassen, en nee een wasstraat is slecht voor de lak...

Zie verder mijn andere antwoord op je vraag hierover.