als je bedoeld met de auto, dan is het antwoord NEE, je mag niet rijden.
als er iets gebeurd ben je niet verzekerd.
je bent niet in staat om adequaat te handelen als er iets gebeurd, en dan trekt elke verzekering de handen van je af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit mag alleen als je toestemming hebt van je verzekering, die zal je waarschijnlijk niet krijgen, maar het is te proberen.
Je bent niet verzekerd als je met gips gaat rijden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, houdt u er rekening mee dat je met gips niet mag autorijden, omdat je dan niet verzekerd bent. Je mag alleen autorijden met een schriftelijke verklaring van je verzekering.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen als je deze voet niet nodig hebt met autorijden (automaat). Verder heb je kans dat als je een ongeluk maakt, dat de verzekering de kosten niet weer dekken! Verder moet je ook oppassen met evt. medicijn gebruik;

De RODE sticker betekent dat je niet mag rijden (maar deze wordt volgens mij nooit meer gebruikt)
De GELE betekent dat je uit moet kijken, vooral in het begin ivm de bijwerkingen. Je mag wel rijden.

Evt. zou je nog aan de huisarts een verklaring kunnen vragen waarin staat dat hij het niet gevaarlijk acht om te rijden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bel of @ je verzekering anders even dan weet je het zeker.Ook is het zo dat als je huisarts toestemming geeft om te rijden je wel verzekerd bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee je mag zelfs officieel niet eens fietsen met gips. als je dan iets overkomt dan heb je pas echt een probleem.
als je zo in de auto zou stappen zou dat erg dom zijn.hoe kun je nu auto rijden met gips....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zonder goedkeuring van de verzkering is dit inderdaad niet mogelijk. Als je schade rijdt ben je namelijk niet voldoende in staat geweest om snel te reageren op gevaarlijke situaties
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je linkervoed in het gips zit en je rijd een automaat mag het wel