Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (6)

Hangt er van af hoe je er mee rijdt, en welk type het is. Hier is natuurlijk geen eenduidig antwoord op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik rij op dit moment een 330xi van het vorig model e46.ben aan het kijken voor een opvolger.maar c280 lijkt mij oom mooi
Als je grofweg op dit moment gaat kijken wat er nog aan oldtimers het meeste op de weg is tussen BMW en Mercedes, dan is het de Mercedes die wint.
Dat wil niet zeggen dat ze ook langer meegaan zonder restauratie, want wellicht zijn ze vaker verkocht, en zijn er meer mensen geinteresseerd in de restauratie.

Toegevoegd na 1 minuut:
Kijk maar eens op de site mobile.de
Daar zie je dat er veel meer autos van Mercedes staan onder de rubriek Oldtimers dan BMW's
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mercedes!! Heb er zelf ook 1 en Mien meissie het me nog nooit in de steek gelaten, maar ik denk ook dat het aan het 'type' volk ligt wat de auto rijd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toch wel een Mercedes. Ik heb eens een verhaal van een medewerker van een revisiebedrijf gehoord over een Mercedes diesel waarvan na 600.000 (!) km de motor werd gereviseerd. Daarna is er nog 300.000 km met de auto gereden. Helaas kwam die toen in een kettingbotsing terecht en was total loss. Of dit verhaal waar is kan ik niet verifiëren, maar met de dieselmotoren van Mercedes heb ik wel wat ervaring in schepen, en ze zijn echt onverwoestbaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hangt ter van af welke type
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je van plan bent een record te breken zal je in ieder geval meer dan 4.600.000 km moeten rijden om de Mercedes van meneer Sachinidis in te halen. Deze staat in het Mercedes Museum in Duitsland.
BMW staat er niet zo bekend om als Mercedes dat ze dergelijke kilometrages halen.

Echter kun je bij beide merken ervan uitgaan dat ze bij fatsoenlijk onderhoud makkelijk 400.000 kilometer kunnen rijden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding