waarom kun je een auto niet overschrijven via internet?

alle grote transacties worden toch met de computer gedaan en dit niet!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

op dit moment kan het nog niet, maar de RDW is wel bezig te onderzoeken of dit in de toekomst ingevoerd kan worden. Een schorsing aan- of afmelden is wel al mogelijk via internet. Dan heb je wel een DigiD code nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Omdat alles gehackt kan worden en dan kan je heel makkelijk auto's jatten bijv. ik hack jouw account en schrijf de auto naar mij over, dan ben ik de eigenaar en ik haal de auto op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
...zonder sleutel en deel 3....?!?
Garages en bromfietsverkopers( winkels) kunnen dit wel via de computer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zult uiteindelijk toch de sleutel en kopie deel 3 moeten overhandigen, anders is de auto nog niet "van jou". Tevens moet je ook een sleutel hebben lijkt mij. Ik zou nooit zomaar een auto via het web overschrijven naar iemand, de risico's zijn daarbij veel te groot.