Ik ben op zoek naar een ruime gezinsauto die niet al te duur mag zijn en ongeveer 10 jaar oud.

Ik denk dan bijvoorbeeld aan een Renault Scenic of een Mitsubishi Space Star. Ik heb inmiddels al zoveel auto's op internet bekeken, ik zie door de bomen het bos niet meer. Wat voor merken heb je nog meer met het model wat ik ongeveer zoek?

Toegevoegd na 5 minuten:
Een Station mag ook :)

Weet jij het antwoord?

/2500

Waarom geen station? Mooie Opel Astra/vectra of een vw of audi... Als je een tien jaar oude auto koopt zou ik persoonlijk een merk kopen dat ook veel op de sloop te vinden is... Gezien er wel eens wat kappot kan gaan en nieuwe onderdelen vaak niet nodig zijn

Heb zelf een citroen xsara Picasso. Ruime auto, weinig problemen.

mitsubishi space star, prima auto, nooit problemen, en een beresterke motor die zonder problemen 300.000 km. meekan.

Ik zou stoppen met het zoeken naar een renault! Die mitsubishi is een goede optie! Maar als Volvo man, zou ik een Volvo V40 adviseren! Een V40 van ca 2001 die goed onderhouden is, kan probleemloos nog 5 tot 10 jaar fungeren als goede gezinsauto! 2 volwassenen en 2 kinderen kunnen goed zitten en je kunt nog bagage of boodschappen meenemen!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100