Is er devil eyes (angel eyes) met LED lampjes+dagverlichting koplamp voor Opel Zafira B (2006)?..

En waar kan ik hem kopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou wel sexy staan (heb geen idee)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb eentje gezien met LED lampjes was super mooi maar ik had geen kans om te vragen.

Antwoorden (3)

Nergens denk ik,
Heb zelf ook al gezocht voor mijn eigen auto. Ebay, marktplaats google. Ze worden denk ik niet gemaakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien in de Autostyle gids daar staan bergen koplampen in voor een hoop merken misschien dat er wat tussen zit. Voor een Audi 100/80 heb ik ze daar laatst nog gevonden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee helaas, de enige verkrijgbare zijn Devil Eyes zijn voor de Zafira A.

Als je ze heel graag wil zou je zelf moeten maken. Hiervoor zou je dan een universele set moeten kopen en deze zelf vastzetten in jouw koplamp.