Het woord zegt het al, brandstof. Er moet iets verbrand worden om de motor zijn energie te laten leveren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om een motor te kunnen laten draaien is energie nodig en brandstof verbranden in een motor levert die energie.

Zonder brandstof zal hij niets doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De brandstof is daar om samen met inkomende lucht en een goede vonk een explosie te maken die de zuigers naar beneden drukt om zo de drijfassen aan te drijven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
anders kan de motor niets presteren, hetzelfde als jij niets meer eet, dat is jouw brandstof, dan stop jij er ook op het laatst mee.