Waar kan ik het snelst en goedkoopst een rijbewijs halen in Amsterdam?

Ik kom er geen wijs uit op het internet, maar wellicht heeft iemand ervaring en/of een goeie tip?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wil je perse lessen en afrijden? Je kunt er ook gewoon een kopen via www.speedlicence.net Kost maar 500 euro ;) Zie bron: http://www.autoblog.nl/archive/2007/12/07/koop-een-rijbewijs
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha,ha, stout advies.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha, dank je wel. maar ik wil het ook echt leren hoor :)

Antwoorden (4)

De volgende site lijkt me redelijk en je kunt er ook pakketten krijgen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb ook nog een top 15 voor je.

http://www.rijschooltop15.nl/categorie-b-amsterdam.htm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vermoed bij het dichtstbijzijnde stadsdeelkantoor. Prijzen zijn overigens in A'dam overal gelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Informeer eens bij ANWB rijopleidingen 088-8118
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ANWB Rijopleiding is bereikbaar op 0900-8118 (€ 0,35 per gesprek) of anwb.nl/rijopleiding. Succes met je opleiding!