Bestaat er ook een stuurkoeling?

Voor in de auto. Het lijkt me wel handig voor mensen die zweethanden hebben,, dan is een lekker fris stuur natuurlijk erg praktisch! Bestaat zoiets al? Ik heb er namelijk nog nooit van gehoord.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
2.3K

Het beste antwoord

Het bestaat wel, op deze site verkopen ze een tct-unit (koelmotor) die er geschikt voor is.
Ik denk wel dat je hem zelf moet inbouwen dan.
Er staat ook geen info bij voor de rest.
Misschien ff een belletje naar het bedrijf ?

http://www.top-cool.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=21&Itemid=35

Auto's
Nieuwe voertuigen, benzine, diesel, LPG, hybride, brandstofcel, elektrisch
Retro-fit: Old-timers, ter vervanging van defecte airco’s
Gadgets; Blik-koeler, stoel-koeling en verwarming,
stuur koeling.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee, dat bestaat niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo Bierdopje,

Ik heb de laatste jaren héél veel opties zien komen, maar een stuurkoeling bestaat nog niet.
Wie weet komt het er ooit..

Leonard
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat bestaat geloof ik niet. Wel stuurverwarming wat deze dagen ook wel lekker is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee dat bestaat niet en de reden waarom is ook vrij simpel, vrijwel alle airco-uitgangen zijn op je handen en het stuur te richten dus het is ook niet erg nodig.