1 voorlamp van mijn huurauto vd zaak is verzwakt. Moet ik naar de garage?

Weet jij het antwoord?

/2500

Overleg het met je werkgever, tenslotte is de auto niet van jou, maar het bedrijf heeft hem voor je gehuurd.

Jazeker. Want als de lamp straks stuk gaat dan ben jij verantwoordelijk. Want jij hoort de regels te kennen. En het verhuurbedrijf hoort een goede auto af te leveren. Maar licht ze wel even in van te voren,om problemen te voorkomen.

Als je koplampen niet goed licht geven moet je dat aanpakken. Als je het zelf niet wilt of mag, dan naar de garage.

Ehm, dat ligt er aan, wat de oorzaak is. Als de betreffende koplamp zwak brand, , dan kan dit de oorzaak zijn dat er een stekker gecorrodeerd is door vocht en vuil van buitenaf. Hierdoor ontstaat er een overgangsweerstand in het elektrisch systeem (dus in de stekkers), waardoor er ipv de benodigde 12 volt misschien maar 9 volt naar je koplamp gaat. Daardoor zal die zwak gaan branden. Het kan ook zijn dat de lamp zelf "versleten" is, zodat ie minder licht gaat geven. Die kan je vaak zelf vervangen. Als je a-technisch bent, dan kan je het beste naar de garage rijden. Als het een huur-auto is, dan zou ik terug gaan naar het bedrijf waar je de auto gehuurd hebt,dan kunnen die het probleem oplossen voor je. Groet, Mark

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100