Slecht werkende centrale deurvergrendeling, hoe los ik dit op?

Sinds kort heb ik een Opel astra station uit '97 maar hierbij werkt de centrale deurvergrendeling té goed.
Ik krijg alleen de bestuurders deur open, de anderen deuren blijven geblokkeerd en ook zijn de deuren niet van binnen uit te openen. In het begin werkte het om de zekering er in en eruit te halen waarna ik de deuren wel kon openen maar dit werkt momenteel ook niet (Ik heb ook contactspray op de zekering gespoten)
Het afsluiten werkt wel altijd goed.

Waar zou dit probleem aan kunnen liggen, kan het zijn dat dit slechts een slecht contact is bij de zekering? Of moet het het ergens anders zoeken, en hoe kan ik dit uit proberen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
1.4K

Het beste antwoord

Hallo Ikkuh,

Ik heb jaren geleden dit ook gehad met een Vectra,heb me rot gezocht en toen de dealer gebeld..
Ik moest de minpool van de accu losmaken voor 10 minuten en dan zou het moeten werken.
Bij mij werkte het, en heb er nooit problemen meer mee gehad.

Succes ermee,
Leonard
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer het morgen even voor de zekerheid, baat het niet dan schaad het niet :)