wat is de goedkoopste leaseauto met de minste bijtelling?

ik moet een nieuwe lease-auto uitzoeken maar daar ik niet veel waarde hecht aan auto's wil ik de voordeligste uitzoeken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
1.2K

Het beste antwoord

Een citroen C1 is minder dan 100 euro per maand
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

vrachtauto

Toegevoegd na 48 minuten:
bedoeld is uiteraard een bestelauto,waarmee niet prive mag of kan worden gereden of dit niet aantoonbaar is.
Daarnaast diesel en niet diesel auto's zonder CO2 uitstoot, zoal Toyota Prius.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of het de goedkoopste is weet ik niet, maar hij is in ieder geval niet duur: http://www.leasetrader.nl/nieuwe_aanbiedingen?id=470&t=zeer_scherpe_leaseprijs_bij_munsterhuis_lease_renault_twingo_12___199_per_maand

Misschien staat er op de onderstaande link een goedkope leaseauto:
http://www.leasetrader.nl/nieuwe_aanbiedingen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De minste bijtelling hebben auto's die 0% CO2 uitstoot hebben. De bijtelling is dan 0%. Zeer schone auto's hebben 14% bijtelling, iets minder schone 20% en normaal is 25% van de cataloguswaarde.

De auto's met een lage bijtelling van 14 or 20% zitten in de A klasse. Die van 0% bijtelling zijn electrisch en die van 14% zijn hybride.

Toegevoegd na 3 minuten:
In de link naar de ANWB site staat ook een heel handig overzicht van behoorlijk wat auto's.

Mocht je er alleen zakelijk mee rijden en je registreert de kilometers, dan heb je trouwens ook geen bijtelling. Dan maakt het niet veel uit in wat voor auto je rijdt. Je kunt dan maximaal 500 KM prive rijden en MOET elke rit verantwoorden.

Houdt er tevens rekening mee dat je werkgever ook een bedrag per maand kan vragen voor het privégebruik (ook dat heb je niet als je alleen zakelijk rijdt).

veel plezier met uitzoeken.

Toegevoegd na 8 minuten:
In 2010 volgens ANWB (zie link)

Eigenaren van benzineauto's die minder dan 110 gr/km CO2 uitstoten zijn in 2010 vrijgesteld van het betalen van motorrijtuigenbelasting. De 'bijtelling' voor berijders van een lease-benzineauto met een CO2-uitstoot van ten hoogste 110 g/km bedraagt 14%

Eigenaren van dieselauto's die minder dan 95 gram/km CO2 uitstoten zijn in 2010 vrijgesteld van het betalen van motorrijtuigenbelasting. De 'bijtelling' voor berijders van een lease-dieselauto met een CO2-uitstoot van ten hoogste 95 g/km bedraagt 14%

De 'bijtelling' voor berijders van een lease-dieselauto met een CO2-uitstoot van 96 t/m 116 g/km bedraagt 20%

.