de motor van mijn 9 jaar oude picasso, citroen, is kapot.... rest is nog prima, alleen de klep dus, wat is ie nog waard. motor vervangen is 2000 eu

balen van oude barrel waar je in een jaar al 1x 500, 1x 700, 1x 500 apk, in hebt gestopt...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat bedoel je precies?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat ik 'niet precies weet wat ie zonder motor moet opbrengen, ding heeft bakken met geld gekost en hopelijk levert ie nog wat op. thx.

Het beste antwoord

Een auto met kapotte motor is niets waard. Handelswaarde misschien 1.250 Euro, max.
Eentje uit 2001 brengt in de handel rijdend iets van 3.500 op, verkoop 4.500 of zoiets.
Als je auto weinig km gelopen heeft, onder de 125K dan loont het nog de moeite er een nieuwe motor in te stoppen, mits je van plan bent er nog een jaar of 2 minimaal mee te rijden.
Als geen geld hebt om een andere auto te kopen maar wel 2 mille hebt liggen en perse Citroen wilt rijden zou ik er ook maar een nieuwe motor in laten zetten.
Auto's zijn duur als je er zelf niets aan kunt doen of geen monteur in de familie hebt.
Ik zou het ding dumpen en een Volvo 850 of S70 kopen. Lopen tonnen en zijn degelijk. Dit laatste is een persoonlijk advies verder niets.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
idd!! ik heb een 740 die is met zijn 3 ton net op de helft ( ik denk zelf een kwart ) xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gedumpt nog 500 voor gekregen, citroen-niet doen denk ik nu...

Andere antwoorden (3)

ja het licht er compleet aan wat `de gek er voor geeft ` ik zou hem zoizo eens op marktplaats zetten en kijken wat er gebeurd. ook licht het er aan wat er kapot is aan de motor. ( eventueel dat imand hem wil kopen voor de onderdelen )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat je ook doet het gaat geld kosten persoonlijk zou ik de auto laten repareren dan weet je wat je hebt.Als je deze inruilt voor een ander welk merk dan ook dan is het afwachten wanneer daar problemen mee komen.Nu weet je wat je hebt er is beslist op de sloop een picasso met achter schade te vinden waar de motor nog goed van is ook kan men overwegen om de motor in de revisie te doen dan krijg je nog garantie ook.Maar het zijn allemaal afwegingen die je moet maken.

Toegevoegd na 4 minuten:
Restwaarde zo denk zo'n 500 euro maar je kan hem zelf ook in onderdelen verkopen.Lichtmetalen velgen verkopen of ruilen met bijbetaling etc:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kun je je vraag duidelijker stelllen. Is je motor kapot, vastgelopen, of is er alleen een klep stuk?
Misschien dat ze je op het citroen-forum verder kunnen helpen.

Robert