Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Bij elke benzine auto is een inbouw van 'n LPG-installatie mogelijk. Ook dus bij de twingo. Je zal dan voor een klein gastankje moeten kiezen. Kan best met zo'n klein/zuinig motortje want je behoud daarmee zeker een acceptabele actieradius.....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Het is niet efficient/effectief om deze te laten ombouwen. De tank zal erg veel ruimte in de beperkte ruimte van een twingo opnemen. Daarnaast wordt er met deze auto's meestal niet veel kilometers gemaakt.

Ik heb even op www.autotrack.nl gekeken, maar daar wordt er geen aangeboden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn er wel want ik ben 1,5 jaar geleden op zoek geweest naar een kleine auto op gas en heb er toen 1 gevonden.Maar de reden dat wij hem niet gekocht hebben is inderdaad dat er weinig plek overbleef in de kofferbak omdat die tank erin lag.
Wel zou je kunnen ovrwegen om een gastank onder de auto te laten maken dan heb je geen ruimteverlies
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja die bestaan. zie hier op marktplaats.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik werkte vroeger in een garage en dat grapje moet ik gewoon even kwijt bij deze vraag. Wij kregen daar een klein autootje binnen met dezelfde vraag "of hij omgebouwd kon worden op gas" Mijn chef kwam toen met het grapje "op campinggas altijd natuurlijk"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elke benzinemotor kan ook draaien op LPG. Dus ook een Twingo. Als je deze niet kan kopen dan kan je dit wel (laten) inbouwen.
Denk er wel aan dat dit niet altijd efficient is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding