ashoes vervangen

de ashoes van mijn peugeot 106 diesel moet worden vervangen mijn vraag is moet de aandrijf as dan ook aan de motor zijde er uit.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

ja, hij moet er helemaal uit, maar ze hebben die van mij ook wel eens gelijmd als er een klein scheurtje in zit, dat is ook goed voor de A.P.K,maar is hij in tweeen, dan ontkom je niet aan vernieuwen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja. Anders krijg je 'em nooit eromheen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wie zegt dat?
spuit alles maar eens over met tectiel.
nu ga ik er vanuit dat om een gewone apk keuring gaat?

Toegevoegd na 2 minuten:
sorry voor de spelfout
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor!
Om veel extra (duurbetaalde) arbeidsuren te vermijden bestaan d'r hoezen waarbij de as niet hoeft te worden gedemonteerd.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
neen de as hoeft er niet uit,koop een lashoes ,vouw deze om de as en met bijgeleverde vloeistof in elkaar drukken.las gedeelte absoluut vetvrij houden.