Bestaat er een automotor check? Bij aanschaf van een auto wordt gezegd dat er een nieuwe motor in de auto is geplaatst.

Hoe kan ik checken of het van dezelfde auto is, van de zelfde bouwjaar.. en hoeveel kilometers die auto dan gereden heeft?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
1.7K

Het beste antwoord

Hallo MarKen,

Echt een check heb je hier niet voor,maar zoals ik het lees gaat het om een ruilmotor.
Deze motoren zijn gereviseerd,en dus niet nieuw.
Als een ruilmotor gekocht word, krijg je er altijd een bon bij waarop het bouwjaar/kilometerstand/garantie staat.

Vraag dus altijd naar deze bon als men zegt dat er een "nieuwe" motor in ligt. Zonder bon zou ik er persoonlijk niet aan beginnen.

Succes met de evt. aankoop,
Leonard
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dikke plus!
:-)

Andere antwoorden (1)

Als je echt zekerheid wilt hebben, laat dan de ANWB een aankoopkeuring uitvoeren. Kost een paar centen, maar dan weet je wat voor vlees je in de kuip hebt.
escape