IK heb een accu nodig voor mijn renault twingo, kan ik die er zelf inzetten?

Mijn accu is kapot, en ik moet dus een nieuwe hebben.
Ik kan op internet echter niets vinden over de kosten, en weet iemand of ik die er zelf in kan zetten of dat dat door een garage moet gebeuren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
4.4K

Het beste antwoord

Je kan zelf een nieuwe accu plaatsen. Dat is niet zo moeilijk. Het is vooral goed opletten hoe de oude er in zit. Eventueel even foto's maken.

http://auto-en-vervoer.infonu.nl/auto/40388-problemen-met-de-autobatterij-of-accu.html

http://pdfdatabase.com/search/auto-accu-vervangen.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Even langs KwitFit. Zij zetten hem er gratis voor je in.

Een accu voor een Twingo zal zo rond de 75 tot 100 euro kosten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hoor dat kunt u beter zelf doen.
snap de vraag niet helemaal?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee hoor kan je gewoon zelf doen, zorg dat je een accu met de zelfde afmeetingen en zelfde capeciteid ( of hoger ) aanschaft.
maak je aude accu los, en lever deze in waar je je nieuwe hebt gekocht.
zet je nieuwe er in en sluit de boel weer aan.
let aleen op dat je tijdens het vast zetten van de + geen kortsluiting maakt ( dus niet de - pool of je autoframe aanraakt met je gereedschap )
en rijden maar:).
en jha een nieuwe accu.. even informeeren bij een auto zaak.