Waar zijn grote, gratis parkeerplaatsen in Hengelo?

Grote -open- (buiten) parkeerplaatsen, gratis.
Waar ook op zondag gewoon op geparkeerd kan worden. We zoeken een 'ontmoetingsplaats' voor zo'n 20 a 30 auto's. En vanaf daar willen we naar Almelo.

Wie o wie kan ons helpen met een makkelijke parkeerplaats (bijv industrie terrein of van een grote bouwwinkel?) in Hengelo.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

Parkeerterrein bij van der Valk, of op plein Westermaat (bij Ikea).
Plek zat, en gratis! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
A 35 afslag twente kanaal dan natuurlijk richting hengelo dan heb je links de mac D + een texaco (?) daar kun je wel 30 totootjes kwijt! suc6