Wat kost het om een autoband te vervangen? (Lekke band)

Ik heb dus een lekkeband en vraag mij af wat de kosten zijn van de band + het erop laten zetten.

Omdat ik mijn auto snel weer nodig heb, wil een kennis van mij eventueel ook gewoon mijn gehele wiel+ band vervangen als ik een tweedehands wiel en band koop bij de autosloop. maar wat gaat dat me dan ong. kosten?
Ben ik dan goedkoper uit. (wiel vervangen kost mij dan niets.

NB
Auto is een Opel Corsa

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
15.8K

Het beste antwoord

Bij een Profile Tyrecenter betaalde ik op 15 mei 2008 : eur 17,50 voor een bandreparatie (Peugeot 206). De band was lek en werd dus gerepareerd, niet vervangen. Zal inmiddels wel iets duurder zijn,richting 20 euro of zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kunt ook naar kwikfit gaan en hem laten repareren is zo gebeurd
13 jaar geleden
als het alleen een gaatje is dan kan elke garagehouder er een propje inzetten {kosten rond de 10 euro}

als je band helemaal kapot is kun je er een goede 2e hands opleggen die zal incl opleggen en uitlijnen rond de 40 euro kosten

Toegevoegd na 3 minuten:
uitlijnen moet balanceren zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Net geleden betaalde ik 20 euro bij kwik fit.
Daar bleek dat de reserve band ook lek was, die hebben ze gratis gerepareerd.