Waarom is het goede antwoord 'C'? (Auto Theorie)

Ik dacht dat het A was, ik zie overigens ook vrij weinig verschil tussen alle voertuigen en alle motorvoertuigen met een aanhanger.

Is er dan een voertuig dat geen motorvoertuig is, dat een aanhanger kan dragen?

(Of worden fietsers ook als voertuigen gezien?)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Een fiets is inderdaad een voertuig dat door spierkracht wordt aangedreven!
Voertuig = (Alle) vervoermiddelen die over land gaan.

En aangezien je achter een fiets ook een 'aanhanger' kunt hebben (bijv. zo'n ding waar kinderen in kunnen zitten of waar je spullen in kan leggen) moet het dus antwoord C zijn. Je mag hier namelijk wel met een fiets + aanhanger inrijden.
Succes ermee ;)!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een door een paard getrokken voertuig met aanhanger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Motoren hebben soms ook een aanhanger.

Toegevoegd na 27 seconden:
een fiets is duidelijk geen motorvoertuig
13 jaar geleden
ronron1212
13 jaar geleden
Ja dus. Maar een fiets niet. Dus motorvoertuigen met aanhanger C dus