wie weet waar de sensor van km/snelheidsmeter zit?

Wie kan mij aan de hand van de foto vertellen waar de sensor van km/snelheidsteller zit? Renault kangoo 1.4 benzine uit 1999

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
8.3K

Het beste antwoord

ik weet het niet zeker maar of je moet kijken op je uitgaande as van je versnellingsbak. anders (ik weet niet of dat de auto ABS heeft ) zou je achter het voorwiel moeten kijken, maar ik ga eens googele mis kan ik wat vinde

Toegevoegd na 1 minuut:
ja hij zou op de versnellingsbak moeten zitten.

zie link.