Hoe lang duurt een praktisch rijexamen?

Hoe lang duurt een praktisch rijexamen ongeveer? Sommigen spreken over 20 minuten. Anderen over 45,

Wat is jullie ervaring?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
1.7K

Het beste antwoord

tenminste 40 minuten op de openbare weg (inclusief manoeuvres)

http://www.mobilit.fgov.be/data/route/pdcrbw/exbn.pdf

Toegevoegd na 1 minuut:
op de link staat alles over het praktisch rijexamen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb ongeveer 30 minuten gehoord. Maar het ligt eraan of je examinator genoeg van je gezien heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een praktisch rijexamen duurt minstens een minuut of 40. Het maximum zal niet over anderhalf uur liggen.