Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op welke website bieden ze tips voor zonvakantie met kinderen?

Kan ik ergens goede aanraders vinden voor vakantie met kinderen? (zonvakantie)

een jaar geleden
1.4K
ronron1212
een jaar geleden
In turkije zijn diverse parken waar je veel water glijbanen vindt een park vol glijbanen
Inekez1
een jaar geleden
Hoe oud zijn die kinderen? Wil je met de eigen auto of met het vliegtuig? Hotel, huisje of camping?
Amadea
een jaar geleden
Op vakantie gaan is toch geen moeten?
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Lijkt mij een beetje persoonlijk en inderdaad de leeftijd. Zijn jullie meer natuurmensen of heb je liever de drukte?
Ray5040
een jaar geleden
Als ik op zonvakantie zou gaan, zou ik naar sSpanje gaan.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Er zijn ontzettend veel leuke bestemmingen te bezoeken met kinderen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan Griekenland, de Canarische Eilanden en de Costa Brava. Ook zijn de eilanden Menorca en Mallorca aan te raden. Hier vind je veel kindvriendelijke hotels. Ontdek de leukste hotels voor de allerkleinsten in ons blog.
(Lees meer...)
Ik heb Italië altijd als heel veilig en kindvriendelijk ervaren. Wij zaten altijd op campings en er zijn veel campings met veel Nederlanders. Als je écht wil reizen, zou ik je aanraden een keer naar Sri Lanka te gaan!
(Lees meer...)
een jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding