Gewoon op de site van Tomtom.

Bij de bron is de opstart van de aankoop.

Succes!

Toegevoegd na 7 minuten:
Hmm excuus..

Ik kan helemaal geen israel vinden op de site.. Of ligt dat aan mij?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar een winkel gaan waar ze dit allemaal verkopen, en het er over hebben met de mensen die daar werken, en als ze dat niet hebben, kunnen ze je misschien doorverwijzen naar wat anders, Die mensen zullen er toch wel verstand van moeten hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
TomTom heeft geen kaart van Israel. (Teleatlas heeft eventueel een minder gedetailleerde kaart)Mocht je een auto gaan huren in Israel krijg je er-tegen meerprijs uiteraard- een Israëlisch navigatiesysteem bij.