een vriend van me moest onverhoopt terug naar Parijs, met .Hoe krijg ik zijn koffer met kleding in Parijs

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

verschillende opties, als er geen haast is, kan je zoeken naar iemand die de koffer zou willen meenemen. Als er haast is: koerierdienst of (iets minder haast) per post verzenden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oplossingen voor tijdsgevoelige vracht
UPS Supply Chain Solutions is een toonaangevende leverancier van wereldwijde tijdsgevoelige vrachtservices die gebruik kan maken van vrijwel elk type vliegtuig of voertuig wereldwijd. U kunt profiteren van ons enorme netwerk van transportopties, gespecialiseerde apparatuur, pro-actieve communicatie, geavanceerde tracering en wereldwijd bereik.

Opties voor Belangrijke* vracht-service

Luchtvrachtservice naar belangrijke steden wereldwijd - huis-aan-huis, luchthaven-naar-luchthaven, vasthouden voor afhaling of levering van het ene naar het andere punt
Mogelijkheden voor oppervlaktetransport in Noord-Amerika - huis-aan-huis, versneld wegvervoer in de gehele Verenigde Staten en naar Canada en Mexico
Luchtvaartcharters - wereldwijde luchtvaartcharterservice met vrijwel geen beperkingen voor omvang en gewicht
Vervoer in handbagage - Speciale koerier die uw zending persoonlijk bij zich draagt tijdens het transport en deze geen moment uit het oog verliest
Extra diensten - Speciale apparatuur en afhandeling van uw zendingen die precies voldoen aan uw nationale of internationale vrachtbehoeften

Dit zegt de UPS.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Luchtvracht lijk mij niet zo handig met de stakingen nu .
Als je tijd hebt zou ik de koffer zelf gaan brengen. Met de hogesnelheidstrein zit je zo in Parijs en dat kan al vanaf €50 retour (vanaf prijs, maar toch)